Reklamace a vrácení

Reklamace

  1. Napište nám email na info@packrip.cz ohledně reklamace.
  2. Stáhněte si reklamační formulář ve formátu .PDF
  3. Vyplňte ho a vytiskněte.
  4. Formulář vložte do zásilky, která bude obsahovat reklamované zboží. To je třeba zabalit tak, aby balení dostatečně bránilo jeho poškození během přepravy.
  5. Doneste zásilku na jedno z podacích míst Zásilkovny, kde nahlásíte náš unikátní kód: 98830598 a číslo původní objednávky, případně jméno. Obsluha podacího místa sama vytiskne štítek, nalepí ho na zásilku a předá Vám potvrzení o převzetí zásilky. 
  6. Čekejte na vyjádření naší podpory po doručení balíku. Zpětné doručení Zásilkovnou je většinou do 7 pracovních dnů.

Poškozené nebo slepené karty vytažené z nového balíčku/boxu nemůžeme ovlivnit. Sami víte, že výrobce má s kvalitou dodaných karet občas problém. Většinu reklamací lze vyřešit komunikací a dohodou ke spokojenosti obou stran. Více ohledně reklamace najdete v obchodních podmínkách.

Vrácení zboží / odstoupení od smlouvy

Všichni naši zákazníci mohou zboží vrátit do 14 dnů od převzetí, a to i bez udání důvodu (budeme moc rádi, když k nám budete upřímní a důvod uvedete).

  1. Napište nám email na info@packrip.cz ohledně vrácení zboží.
  2. Stáhněte si formulář k odstoupení od kupní smlouvy ve formátu .PDF
  3. Vyplňte ho a vytiskněte.
  4. Formulář vložte do zásilky, která bude obsahovat vrácené zboží. To je třeba zabalit tak, aby balení dostatečně bránilo jeho poškození během přepravy.
  5. Doneste zásilku na jedno z podacích míst Zásilkovny, kde nahlásíte náš unikátní kód: 98830598 a číslo původní objednávky, případně jméno. Obsluha podacího místa sama vytiskne štítek, nalepí ho na zásilku a předá Vám potvrzení o převzetí zásilky. Náklady za Zpětnou zásilku Vám automaticky odečteme z vracející se částky.
  6. Čekejte na vyjádření naší podpory po doručení balíku. Zpětné doručení Zásilkovnou je většinou do 7 pracovních dnů.

 

kuryr-nese-zasilku-prava_1