FAQ - časté dotazy

Objednávky

Jaké jsou možnosti dopravy?

Jako dopravce využíváme Zásilkovnu 75 Kč a GLS doručení na adresu 115 Kč. Většinou jsou objednávky doručeny druhý den, pokud objednáte do 12:00. Odesíláme každý den. Více o dopravě zde.

Jaké nabízíte platební metody?

Můžete u nás platit online platební kartou prostřednictívm platební brány Comgate, Apple Pay nebo Předem převodem např. naskenováním QR kódu z obrazovky.

Mohu do objednávky něco přidat nebo ji změnit?

Pokud je objednávka zaplacená a ve stavu Vyřizuje se tak již nelze. Je nutné udělat novou další objednávku.

Jak balíte objednávky?

Při kompletaci a balení objednávek dbáme maximální opatrnosti a bezpečnosti, aby náchylné sběretalské karty a produkty byly jako v peřince. Naším cílem je, aby se obsahu nic během přepravy nestalo. Více, jak balíme zde.

Produkty

Jsou produkty 100% originální?

Zboží odebíráme od autorizovaných dodavatelů sběratelských karet a předmětů, jsou to oficiální dodavatelé firem Upper Deck, Funko! POP a dalších. U starších a hůře sehnatelných produktů spoléháme na kontakty a náš smysl. Zboží zkontrolujeme, jak jen to jde a pak jde až k Vám.

Jaký je rozdíl mezi Hobby a Retail?

Hobby je dražší verze boxu. Obsahuje cennější sety karet (limity, clear cut verze atd.), které v Retail nenajdete. Za to Retail je levnější a může mít pro sběratelé vytvořen speciální set navíc např. barevné Dazzlers u Series.

Jsem začátečník, co mám koupit?

V začátcích doporučujeme kupovat levnější boxy, jako jsou Series ve verzích Retail, Blastery či plechovky. Klidně můžete zkusit samostatné balíčky Hobby. Důležité je karty po vybalení ihned chránit v obalech Soft Sleeves a Toploaderech.